Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/dlyar/public_html/engine/classes/mysqli.class.php on line 160  مطالب براي 1389/09/16 » دانلود یار

دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  آذر ۱۳۸۹  »    >
شيدسچپج
 ۱۲۳۴۵
۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲
۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹
۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶
۲۷۲۸۲۹۳۰ 

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6649
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:
نحوه نمايش مطالب: تاريخ | امتياز | بازديدها | نظرات | الفبايي

دانلود Deletor v4.0.41001 - نرم افزار پاکسازی فایل ها

دانلود Deletor v4.0.41001 - نرم افزار پاکسازی فایل ها

نرم افزار Deletor v4.0.41001 | شماره سریال | 1.7 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

پاکسازی اطلاعات و فایل های مختلف یک امر طبیعی و عادی در امور روزانه یک کاربر کامپیوتری می باشد. برای پاک کردن آن فایل کافیست تا آن را انتخاب و سپس بر روی کلید Delete از صفحه کلید ، کلیک نموده و فایل مورد نظر را بعد از تایید از سیستم پاک نمود. شاید از دید بسیاری از کاربران این امر بسیار آسان باشد و هیچ گونه مشکلی نیز در آن نباشد ، اما آیا تا به حال شما نیز فایلی را اشتباهی از سیستم خود پاک کرده اید ؟ و یا یک فایل را به همراه چندین فایل دیگر و در میان آن ها به صورت ناخواسته پاک نموده اید ؟ همچنین ممکن است کاهی به دنبال یک فایل بر روی سیستم باشید و دارای شک باشید که این فایل را حذف نموده اید و یا خیر . بسیاری از افرادی که در هنگام کار و یا انجام دیگر امور اقدام به پاکسازی فایل ها می نمایند با این مشکلات مواجه می شوند .
Deletor نام نرم افزاری می باشد که به منظور پاکسازی هر نوع فایل و یا پوشه ای بر روی سیستم طراحی شده است. این نرم افزار که به طور خاص برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است به کاربران این توانایی را می دهد تا برای پاکسازی و حذف یک فایل از سیستم کامپیوتری خود ، ابتدا به صورت دقیق اقدام به جستجو در میان فایل ها و پوشه ها نماید و پس از تایید اقدام به حذف فایل و یا پوشه کند. در این نرم افزار یک موتور جستجوی بسیار قدرتمند قرار داده شده است تا کاربر به صورت دقیق اقدام به جستجوی فایل مورد نظر برای حذف نماید. این نرم افزار یکی دیگر از ابزارهای کوچک اما کاربردی شرکت نرم افزاری Basta Computing می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Deletor v4.0.41001:
- نابودی اسناد مهم و جلوگیری از بازیابی آن ها
- دارای فیلترهای مرتب سازی بر اساس نام ، زمان ، حجم و میزان دسترسی
- قابلیت پروفایل بندی تنظیمات
- پاک سازی پوشه ها
- دارای قابلیت Drag and Drop
- و ...

دانلود BatchPhoto Pro v2.7.0 - نرم افزار ویرایش و تغییرات دسته ای تصاوير

دانلود BatchPhoto Pro v2.7.0 - نرم افزار ویرایش و تغییرات دسته ای تصاوير

نرم افزار BatchPhoto Pro v2.7.0 | کرک | 7.4 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصاویر همیشه نیاز به یادگیری و تمرین نسبتا زیادی دارد. البته این مورد در همه نرم افزارها یکسان نیست اما به طبع نرم افزارهای حرفه ای به تمرین و البته دقت بیشتری هم احتیاج دارند. به دنبال این که نرم افزاری حرفه امکاناتی کامل دارند مطمئنا حجم بالایی را نیز با خود با همراه می آورند. گاهی برای ویرایش های ساده نیازی نیست که از یک نرم افزار کامل و با حجم زیاد استفاده شود و یک نرم افزار سبک و کم حجم هم می تواند به سادگی نیازها را مرتفع سازد. نرم افزاری با نام Batch Photo Pro ابزاری است بسیار سبک که با قابلیت های ساده اما مفید خود می تواند به کاربران برای ویرایش تصاویر کمک زیادی نماید. تبدیل، تغییر اندازه، قرار دادن افکت هایی ساده اما زیبا و جذاب، تغییر در شیب رنگ و تغییر نام هزاران تصویر به صورت یک باره بخشی از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهند. محیط کاربری بسیار ساده از جمله مهم ترین خصوصیات این نرم افزار می باشد. Batch Photo Pro همچنین قادر است تا اکثر فرمت های رایج تصاویر را بازخوانی نموده و تمامی اعمال ویرایشی را برروی آن ها پیاده کند. حجم پائین در مقایسه با قابلیت ها دیگر نکته ای است که کاربران باید در توضیحات این نرم افزار بدانند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BatchPhoto Pro v2.7.0:
- محیط کاربری فوق العاده ساده با حجم كم
- قابليت اعمال تغيير سايز، شكل، برش، چرخش و ويرايش تصاوير
- سازگاری و پشتیبانی از انواع فرمت های رایج
- اضافه كردن واتر مارك به صورت متن و تصوير بر روي تصاوير
- قابليت تبديل فايلهاي خام عكس ها از دوربين هاي ديجيتالي
- اضافه كردن اطلاعات ناشر اصلي مانند تاريخ و ساعت و ..و به صورت اتوماتيك
- قابليت تنظيم روشنايي، كانتراست و كاهش نويز در تصاوير
- قابلیت تغییر اندازه تصاویر و قابليت اضافه كرن تاريخ، تظرات و واترمارك به تصاوير
- قابلیت تبدیل فرمت ها به یکدیگر بيش از 130نوع فرمت تصويري
- قابلیت اعمال افکت های زیبا از جمله سياه سفيد، قهوه اي، طرح چوبي، سايه داركردن تصاوير
- امكان پيش نمايش دقيق تصاوير به صورت همزمان برای فایل اصلی و ویرایش شده
- تغییر نام هزاران تصویر به صورت یک باره
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود Pivot Stickfigure Animator v2.2.5 - نرم افزار سازنده انیمیشن های ساده

دانلود Pivot Stickfigure Animator v2.2.5 - نرم افزار سازنده انیمیشن های ساده

نرم افزار Pivot Stickfigure Animator v2.2.5 | رایگان | 484 کیلوبایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

Pivot Stickfigure Animator نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید بدون هیچ گونه مهارتی تصاویر متحرک ساده ای ساخته و ذخیره نمایید . کافیست تا مدل اولیه خود را انتخاب کرده و یا بسازید تا نصف کار تمام شده باشد . نیمه ی باقی مانده نیز تعیین حرکت و ژست های مدل شما خواهد بود که به سادگی کلیک کردن بر روی نقاط متحرک آن خواهد بود . بله به همین سادگی امکان پذیر است که انیمیشن هایی با استفاده از خطوط راست و دایره که حتما تا به حال نمونه هایی از آنها را در وب سایت های اینترنتی دیده اید ، بسازید بدون آنکه تا کنون کلاس های طولانی و پیشرفته آموزش نرم افزارهای پیچیده ای نظیر Adobe Flash را دیده باشید و یا قصد ساخت نمونه هایی شبیه آن را با فتوشاپ داشته باشید . تنها با چند دقیقه صرف وقت یک تصویر متحرک بسیار جالب خواهید داشت که با ذخیره ی آن در فرمت GIF قابلیت استفاده در مکان ها و وب سایت های اینترنتی را خواهید داشت .

Site Meter