دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  ارديبهشت ۱۴۰۳  »    >
شيدسچپج
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱ 

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6642
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:

دانلود Xilisoft Audio Maker Suite v3.0.49.1231 - نرم افزار تبدیل، ریپ و رایت موزیک

دانلود Xilisoft Audio Maker Suite v3.0.49.1231 - نرم افزار تبدیل، ریپ و رایت موزیک

نرم افزار Xilisoft Audio Maker Suite v3.0.49.1231 | شماره سریال | 15.2 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

امروزه موسیقی صرف نظر از انواع مختلفش به جایگاه بسیار بالایی در میان افراد جوامع مختلف دست پیدا کرده است و تصور وجود یک کامپیوتر ، تلفن همراه و یا اتومبیل بدون آن ، اندکی سخت به نظر می رسد . به عبارت دیگر می توان گفت که موزیک نه تنها برای رفع خستگی و رسیدن به آرامش بلکه به عنوان یک عادت ، تمامی افراد را به خود وابسته کرده است و از همین رو شرکت های نرم افزاری نیز با توجه به نیازهایی که برای کاربران در این زمینه ایجاد شده است ، اقدام به ساخت برنامه های گوناگونی نموده اند . یکی از معروف ترین کمپانی هایی که سابقه ای چند ساله در این عرصه دارد ، Xilisoft می باشد که امروز قصد معرفی یک از بهترین نرم افزار های آن با نام Audio Maker Suite را برای شما داریم .
این برنامه ی کامپیوتری خود شامل دو نرم افزار مختلف با نام های Xilisoft DVD Audio Ripper و Xilisoft Audio Maker می باشد که هر یک از ابزارهای مختلفی تشکیل شده اند . حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که هنگام تماشای یک فیلم ، از موزیک های استفاده شده در آن لذت برده و خواسته باشید تا آنها را به صورت جداگانه و در قالب یک فایل صوتی ذخیره کنید تا دسترسی به موسیقی ها دلخواهتان را که تنها با وجود DVD پلیر امکان پذیر است به گستره ای به بزرگی تمامی موزیک پلیرهای پرتابل و غیرپرتابل تبدیل کنید . اگر اینچنین باشید پس می بایست از DVD Audio Ripper استفاده کنید . این نرم افزار به شما کمک می کند تا به ساده ترین روش ممکن موزیک فیلم های دی وی دی را استخراج کرده و در فرمت های MP3 ، WAV ، WMA ، AAC ، AC3 ، OGG و M4A ذخیره نمایید . بنابر این می توانید آنها را هرجا و هر زمان که می خواهید پخش کنید . جدا کردن تنها بخش های دلخواه از فیلم ، تعیین کیفیت و حجم خروجی ، تنظیم کانال ها و نیز پشتیبانی از پردازشگر های چند هسته ای از قابلیت های این برنامه به شمار می روند .
اما Xilisoft Audio Maker نرم افزار دیگری است که به طور همزمان و همراه با برنامه ی قبلی که توضیحاتی در رابطه با آن دادیم ، بر روی ویندوز شما نصب خواهد شد . از قابلیت هایی که نرم افزار در خود گنجانده است می تواند به ریپ سی ذی ، تبدیل فایلهای صوتی و رایت CD های صوتی قابل پخش در پلیرهای مختلف اشاره نمود . آیا موزیک هایی که دارید در دستگاه محبوب تان پخش نمی شود ؟ دلیل این مشکل پشتیبانی نکردن دستگاه از فرمت موسیقی های شما می باشد و کلید آن در دستان قدرتمند Xilisoft Audio Maker نهفته است . کافی است تا فایلها را به محیط برنامه آورده و فرمت خروجی را تعیین کنید . امکانات دیگری نظیر تنظیم بلندی صدا ، بیت ریت و سمپل ریت نیز در این برنامه گنجانده شده است که کاربران حرفه ای تر در صورت نیاز می توانند از آنها استفاده کنند.

Xilisoft Audio Maker is a multifunctional audio utility. With Audio Maker, you can convert, rip, and burn your audio files easily, fast, with perfect quality.
Compared with others, Xilisoft Audio Maker has more powerful and attractive functions and features.
Main Functions:
As an Audio Converter, it not only provides an easy and completed way to convert between all popular audio formats, such as MP3, M4A, WAV, WMA, MP2, OGG, AAC, AC3 etc, but also convert videos files including AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MP4, 3GP, RM to your favorite audio formats.
As a CD Ripper, you can use it to rip CD to popular audio files such as CD to MP3, M4A, WAV, WMA, MP2, OGG, AAC, AC3 etc.
As an Audio Burner, it can help you to convert and burn your audio files to Audio CD. It supports burning AVI, MPEG, WMV, MPEG4, 3GP, ASF, MOV, RM, MP2, MP3, WMA, WAV, AU, M4A, RA, OGG, AC3 etc to Audio CD.

راهنمای نصب
نرم افزار را با اطلاعات موجود در فایل Serial نصب و فعال نمایید.
دانلود - 15.2 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 15.2 مگابایت - (لینک کمکی)
رمز فایل: www.downloadyar.com
قیمت: 45.95 دلار آمريکا
امتیاز: 2
سایت سازنده
لینک منبع
ارسال شده توسط: Elham
تاریخ ارسال: 27 آبان 1389
تعداد دانلود: 8136
دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n , دانلود نرم افزار, دانلود burning, دانلود data burner, دانلود cd burner, دانلود burn, دانلود burner, دانلود rip, دانلود ضبط کننده داده, دانلود ضبط کننده لوح فشرده, دانلود ضبط, دانلود رایت, دانلود رایتر, دانلود ضبط کننده, دانلود ضبط کردن, دانلود برنینگ , دانلود سی دی برنر, دانلود برن, دانلود برنر, دانلود رایپ
 ( امتيازها: 0)


بازدید کننده گرامی، برای استفاده از تمامی امکانات سایت، باید عضو شوید.

0 نظر

ارسال نظر




تصوير كد امنيتي
ريست کد


Site Meter