دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  اسفند ۱۴۰۲  »    >
شيدسچپج
 ۱۲۳۴
۵۶۷۸۹۱۰۱۱
۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸
۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵
۲۶۲۷۲۸۲۹ 

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6636
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:

دانلود WinEdt v6.0 Build 20101025 - نرم افزار ویرایشگر حرفه ای اسناد

دانلود WinEdt v6.0 Build 20101025 - نرم افزار ویرایشگر حرفه ای اسناد

نرم افزار WinEdt v6.0 Build 20101025 | رایگان | 10.2 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

نرم افزار WinEdt یک برنامه قدرتمند و چند منظوره ویرایشگر متن برای ویندوز است که استعداد فوق العاده در ایجاد اسناد متنی و LaTeX و غیره را دارد. همچنین WinEdt کاربرد فراوانی به عنوان یک کامپایلر و سیستم حروف چینی برای متن Text و اچ تی ام ال HTML دارد. این نرم افزار با برجسته کردن حروف اصلی و با امکان تنظیمات برای این طرح ها و همچنین چک کردن املاء متن و پشتیبانی بسیاری از زبان ها برنامه قدرتمندی از آن ساخته است. ادغام یکپارچه نرم افزار با جدیدترین لوازم و سیستم های Tex مانند (MiKTeX 2.8 و TeX Live 2009) که به طور گسترده ای روی ویندوز XP، ویندوز Vista و ویندوز 7 تست شده است.
فراموش نکنید که به بخش راهنمای استفاده از نرم افزار سر بزنید. در آنجا کاملا خواهید آموخت که چگونه و به بهترین نحو با پروژه ها کار کنید و از امکانات پیشرفته و استفاده از اسناد بزرگ بهره ببرید. اگر به درستی و از تمام امکانات نرم افزار ویرایش استفاده کنید، استفاده از آن لذت بخش و محتوای اسناد شفاف و قابل درک خواهد بود. همچنین منو های قدرتمند آن چیزی را برای راحتی کاربر از قلم ننداخته است. البته همه چیز قبلا به طور پیش فرض تنظیم شده و کار با آن را برای یک کاربر مبتدی هم به راحتی امکان پذیر کرده و امکان تغییرات تنها برای سفارشی کردن در استفاده های شخصی می باشد.
در حین استفاده راهنمای کاربر برخی از مفاهیم مهم (مانند حالت، تنظیمات و عملکرد رشته ها) را توضیح می دهد که آن را تنها از یک Notpad ساده فراتر برده است. با این حال هر عملکردی که به آن نیازی نیست می توانید غیر فعال کنید.

WinEdt™ (shareware) is a powerful and versatile text editor for Windows with a strong predisposition towards the creation of [La]TeX documents...
WinEdt is used as a front-end for compilers and typesetting systems, such as TeX or HTML. WinEdt's highlighting schemes can be customized for different modes and its spell checking functionality supports multi-lingual setups, with dictionaries (word-lists) for many languages available for downloading from WinEdt's Community Site www.winedt.org. Contributions are welcome!
Although WinEdt is reasonably suitable as an all-purpose text editor it has been specifically designed and configured to integrate seamlessly with a TeX System (such as MiKTeX or TeX Live). WinEdt documentation does not cover TeX related topics in depth. You'll find introductions and manuals on typesetting with [La]TeX, as well as links to other recommended accessories, on TeX's Community Site (TUG).

دانلود - 10.2 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 10.2 مگابایت - (لینک کمکی)
رمز فایل: www.downloadyar.com
قیمت: رایگان
امتیاز: 3
سایت سازنده
لینک منبع
ارسال شده توسط: Elham
تاریخ ارسال: 4 آذر 1389
تعداد دانلود: 9256
دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n , دانلود نرم افزار, دانلود text editor, دانلود edit text, دانلود manipulate text, دانلود editor, دانلود edit, دانلود text, دانلود متن, دانلود مدیریت متن, دانلود تکست, دانلود تکست ادیتور, دانلود ویرایش متن, دانلود ادیت تکست, دانلود ویرایشگر متن, دانلود ادیتور, دانلود ادیت, دانلود ویرایش, دانلود ویرایشگر
 ( امتيازها: 0)


بازدید کننده گرامی، برای استفاده از تمامی امکانات سایت، باید عضو شوید.

0 نظر

ارسال نظر




تصوير كد امنيتي
ريست کد


Site Meter