دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  ارديبهشت ۱۴۰۳  »    >
شيدسچپج
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱ 

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6642
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:

دانلود Movavi Video Converter v10.2.1 - نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی

دانلود Movavi Video Converter v10.2.1 - نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی

نرم افزار Movavi Video Converter v10.2.1 | پتچ | 32.7 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

حتما تا به حال دفعات زیادی برایتان پیش آمده است که بخواهید فرمت یک فیلم یا کلیپ را به فرمتی دیگر تبدیل کنید . گاه نیز ممکن است به این نیل رسیده اما اگر هر بار قصد تبدیل به یک خروجی متفاوت را داشته باشید با این موضوع که نرم افزاری که در دست دارید تنها محدود به گونه هایی خاص است برخورد کرده اید . به همین خاطر اگر بخواهید هر بار که قصد کردید یک فیلم هایتان را به فرمت های مختلف تبدیل نمایید می بایست چندین و چند نرم افزار را بر روی ویندوزتان نصب نمایید . این راه نه تنها وقت گیر است بلکه حجم زیادی از هارددیسک شما را مشغول خواهد کرد .
Movavi Video Converter که نام این برنامه حرفه ای می باشد از بیش از ۱۷۰ فرمت صوتی و تصویری گوناگون پشتیبانی می کند که عددی است بس خیره کننده و این به تنهایی می تواند دلیلی باشد بر استفاده از لقب قدرتمند برای توصیف آن . نکته جالب توجه در پشتیبانی فرمت ها اینست که فیلم های HD که نسبت به سایر گونه ها نوظهور تر بوده اما با طرفداران بسیاری رو به رو شده اند به طور کامل توسط Movavi Video Converter پشتیبانی می شوند که می تواند خبری خوش برای افراد جویای کیفیت باشد . با در اختیار داشتن این نرم افزار هیچ فیلم یا موزیکی نمی تواند وجود داشته باشد و در دستگاه های پلیری که دارید پخش نشود !
از گوشی های موبایل نظیر آیفون و نوکیا گرفته تا تبلت ها ، PSP و بسیاری دیگر از وسایل مولتی مدیا که هر یک از فرمتی خاص پشتیبانی می کنند . این پایان ماجرا نیست چرا که قابلیت های دیگری نیز وجود دارند . یک ست کامل از ابزارهای ضروری ویرایش فایلهای صوتی و ویدیویی که امکاناتی مانند بریدن و چسباندن فایلها ، جدا کردن یک بخش ، تنظیم نور و کنتراست و نیز اضافه کردن لوگو را در اختیارتان قرار می دهد . علاوه بر اینها بهره گیری Movavi Video Converter از تکنولوژی منحصر به فرد NVIDIA CUDA سرعت فرایند تبدیل فایلها را ۸ تا ۱۰ برابر نسبت به نرم افزار های معمولی افزایش می دهد . با پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای اینتل و AMD می توانید سرعتی با چند برابر بیشتر از حالت معمولی را نیز تجربه کنید .

Movavi Video Converter is a simple, smart and powerful video processing software. With Movavi Video Converter, you can easily convert files between all popular video & audio formats, including HD and Flash video.
Save your video and rip unprotected DVDs for iPod, iPhone, PSP, PDA, and cell phones; download & convert online video from YouTube and other websites; burn video to DVD; split & join multiple video files; tweak your video with easy-to-use editing tools, and more!

راهنمای نصب
پس از نصب نرم افزار محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی و اجرا نمایید.
دانلود - 32.7 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 32.7 مگابایت - (لینک کمکی)
رمز فایل: www.downloadyar.com
قیمت: 29.95 دلار آمريکا
امتیاز: 3
سایت سازنده
لینک منبع
ارسال شده توسط: Elham
تاریخ ارسال: 22 آذر 1389
تعداد دانلود: 9291
دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n , دانلود نرم افزار, دانلود video converter, دانلود video encoder, دانلود convert video, دانلود converter, دانلود convert, دانلود encoder, دانلود مبدل فیلم, دانلود ویدئو کانورتر, دانلود کانورت, دانلود تبدیل, دانلود تبدیل کننده, دانلود اینکدر, دانلود رمزگشا, دانلود ویدئو, دانلود تصویر, دانلود فیلم
 ( امتيازها: 1)


بازدید کننده گرامی، برای استفاده از تمامی امکانات سایت، باید عضو شوید.

0 نظر

ارسال نظر




تصوير كد امنيتي
ريست کد


Site Meter