دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  ارديبهشت ۱۴۰۳  »    >
شيدسچپج
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱ 

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6642
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:

دانلود Stardock ObjectDock Plus v2.0.50727 - نرم افزار سازماندهی برنامه ها بر روی دسكتاپ

دانلود Stardock ObjectDock Plus v2.0.50727 - نرم افزار سازماندهی برنامه ها بر روی دسكتاپ

نرم افزار Stardock ObjectDock Plus v2.0.50727 | پتچ | 21.6 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

این برنامه با جایگزین شدن به جای نوار وظیفه (Task Bar) باعث دسترسی آسان به میانبر برنامه ها می شود. این ابزار با نمایش آیکون برنامه های در حال اجرا این امکان را فراهم میک ند تا براحتی بین برنامه ها حرکت کنید، هنگامی که با ماوس روی ایکون هر برنامه قرار میگیرید آیکون آن بزرگ می شود و عنوان پنجره نمایش داده می شود و این باعث انتخاب بهتر هر برنامه می شود. هنگامی که شما چندین برنامه را با هم اجرا می کنید یک ساعت گردان زیبای بر روی نوار این برنامه ظاهر می شود، با نصب این برنامه نوار وظیفه استاندارد ویندوز را فراموش خواهید کرد، این ابزار کوجک دارای چند پوسته زیبا نیز می باشد، اگر کامپیوتر شما سرعت پایین دارد می توانید این برنامه را به گونه تنظیم کنید تا انیمیشن های کمتری داشته باشد و موجب کندی ویندوز نشود. كار این برنامه سازماندهی و قسمت بندی برنامه های بر روی دسکتاپ می باشد که آیکون برنامه در قسمت تسکبار قرار می گیرد که با لود شدن ویندوز برنامه هم اجرا می شود این برنامه از محیط گرافیکی ساده و زیبایی درست شده است که با دسته بندی و قسمت بندی برنامه ها و آیکون های مربوط به هر قسمت مثلا برنامه های اینترنت یا کاربردی می تونید دسترسی را آسان تر و سریع تر کند و از سردرگمی و اتلاف وقت جلوگیری کند همچنین می توانید از شرت کات برنامه های بر روی objectdock استفاده کنید. با بدست آوردن فایلهای با پسوند PNG شما می توانید آیكون های ObjectDock را با توجه به سلیقه خود زیباتر نمایید،

قابلیتهای كلیدی نرم افزار Stardock ObjectDock Plus v2.0.50727:
- کاهش مقدار حافظه مصرفی توسط نرم افزار
- افزوده شدن تصاویر پشت زمینه جدید
- استفاده از موتور گرافیکی جدید و قدرتمندتر از گذشته
- هواشناسی جدید Stardock ReadyView™
- Minimize متحرک در ویستا
- وضوح بیشتر و سرعت بالاتر و امکان تنظیم آن
- اضافه شدن افکت های گرافیکی جدید برای همخوانی با ویندوز ویستا
- قابلیت visible (کمرنگ شدن) در محیط دسکتاپ
- قابلیت اضافه کردن skins به برنامه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ObjectDock is an application which will allow the user to have a nice animated launchbar / taskbar on his screen that reacts to your mouse when you mouse over it.
It is very easy to configure. Tired of hundreds of icons scattered all over your desktop? Finding it difficult to navigate through the many items listed in your Start Bar? Just want a new tool that looks good and reacts in a pleasing way when you interact with it? ObjectDock is a necessary program for everyone.

راهنمای نصب
بعد از نصب نرم افزار و قبل از اجراي آن فايل Patch برنامه را اجرا كرده و بر روي گزينه Patch كليك كنيد. سپس از منوي باز زده به محل نصب نرم افزار رفته و فايل CrashRpt.dll را برنامه بدهيد. سپس بر روي دكمه Save License كليك نماييد. و در محل نصب برنامه لايسنس را سيو نماييد.
دانلود - 21.6 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 21.6 مگابایت - (لینک کمکی)
رمز فایل: www.downloadyar.com
قیمت: 19.95 دلار آمريکا
امتیاز: 2.5
سایت سازنده
لینک منبع
ارسال شده توسط: Elham
تاریخ ارسال: 25 آذر 1389
تعداد دانلود: 15058
دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n , دانلود نرم افزار, دانلود desktop, دانلود shortcut launcher, دانلود application manager, دانلود launcher, دانلود manager, دانلود manage, دانلود easy launcher, دانلود میزکار, دانلود نشان دهنده میان بر, دانلود مدیر برنامه, دانلود نشان دهنده, دانلود مدیر, دانلود اداره کردن, دانلود دسکتاپ, دانلود شورت کات لانچر, دانلود اپلیکیشن منیجر, دانلود لانچر, دانلود منیجر, دانلود منیج, دانلود ایزی لانچر
 ( امتيازها: 3)

بر چسب ها:

desktop, میزکار, دسکتاپ


بازدید کننده گرامی، برای استفاده از تمامی امکانات سایت، باید عضو شوید.

0 نظر

ارسال نظر




تصوير كد امنيتي
ريست کد


Site Meter