دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  فروردين ۱۴۰۳  »    >
شيدسچپج
 ۱۲۳
۴۵۶۷۸۹۱۰
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷
۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴
۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6637
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:

دانلود ID USB Lock Key v1.3 - نرم افزار ایجاد یک قفل امنیتی سخت افزاری بر روی سیستم

دانلود ID USB Lock Key v1.3 - نرم افزار ایجاد یک قفل امنیتی سخت افزاری بر روی سیستم

نرم افزار ID USB Lock Key v1.3 | کرک | 2.14 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

ID USB Lock Key نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند مانع از دسترسی افراد مختلف به غیر از خود به سیستم شوند. شیوه کار این نرم افزار با کیله نرم افزارهای امنیتی که بر روی سیستم نصب می شوند متفاوت است. کاربر برای استفاده از امکانات این نرم افزار علاوه بر نصب برنامه در سیستم نیازمند استفاده از یک حافظه USB را نیز دارد. شما با استفاده از نرم افزار و USB Flash خود سیستم خود را قفل می کنید و در هر بار اجرای سیستم عامل و برای دسترسی به اطلاعات نیازمند اتصال Usb Flash خود به سیستم می باشید. در واقع حافظه USB شما به عنوان کلید امنیتی کامپیوتر شما می باشد. شیوه کار این نرم افزار بدین صورت است که بعد از نصب برنامه و اتصال USB Flash به سیستم شما در درون برنامه با استفاده از یک کلید یک کلید امنیتی را بر روی حافظه فلش خود ایجاد می کنید تا در راه اندازی مجدد سیستم عامل و در زمان درخواست آن کلید رمزنگاری شده ، با اتصال Usb flash به پورت usb خود کلید را به برنامه معرفی کنید. بدین صورت دیگر تنها افرادی به سیستم شما دسترسی خواهند داشت که حافظه USB مورد نظر در اختیارشان باشد، پس از حافظه فلش خود از این پس به خوبی نگهداری کنید و مراقب گم شدن آن نیز باشید.

ID USB Lock Key is a security program meant to protect your computer from unauthorized users. It denies access, by providing a security block-screen which can be unblocked with the USB stick where you have the key generated by the program.

دانلود - 2.14 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 2.14 مگابایت - (لینک کمکی)
رمز فایل: www.downloadyar.com
قیمت: 37.00 دلار آمریکا
امتیاز: 2.5
سایت سازنده
لینک منبع
ارسال شده توسط: Elham
تاریخ ارسال: 8 ارديبهشت 1389
تعداد دانلود: 7094
دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n , دانلود نرم افزار, دانلود lock key, دانلود usb lock, دانلود security block-screen, دانلود lock, دانلود key, دانلود usb, دانلود security, دانلود امنیت, دانلود کلید, دانلود قفل, دانلود یو اس بی, دانلود کلید قفل, دانلود قفل امنیتی, دانلود سخت افزار, دانلود دسترسی
 ( امتيازها: 2)


بازدید کننده گرامی، برای استفاده از تمامی امکانات سایت، باید عضو شوید.

0 نظر

ارسال نظر




تصوير كد امنيتي
ريست کد


Site Meter