دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  ارديبهشت ۱۴۰۳  »    >
شيدسچپج
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱ 

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6642
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:

دانلود Zentimo xStorage Manager v1.1.2.1024 - نرم افزار مدیریت درایو های اکسترنال

دانلود Zentimo xStorage Manager v1.1.2.1024 - نرم افزار مدیریت درایو های اکسترنال

نرم افزار Zentimo xStorage Manager v1.1.2.1024 | شماره سریال | 2.8 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

این روزها کمتر کسی را می توان یافت که حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری را نشناسد و یا از آنها استفاده ای نکند . این نوع حافظه ها به دلیل ویژگی های خاص خود نظیر حجم فیزیکی بسیار پایین ، حجم مجازی بالا و انتقال سریع داده ها تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته است . اما مشکل عمده ای که در این بین وجود دارد اینست که بیشتر کاربران نحوه ی استفاده ی صحیح از این فن آوری را ندانسته و به سادگی مموری هایی را که برای خرید آن هزینه هایی را پرداخت نموده اند به جهان ابدیت می فرستند . اگر تا با حال برای شما نیز پیش آمده که به طور ناگهان متوجه این شده اید فلش مموری تان دیگر کار نمی کند ، دلیل آن را چیزی جز قطع و وصل کردن مکرر به درگاه USB ، بدون انجام پروسه نرم افزاری ندانید . هنگامی که یک حافظه به وسیله ی پورت یو اس بی به سیستم اتصال پیدا کرده است در واقع جریان برق به آن متصل شده و تبال اطلاعات صورت می گیرد . حال اگر بدون اینکه از داخل ویندوز پورت مربوطه را قطع نموده و مستقیما حافظه را قطع نمایید ، گویی مموری خود را به پای چوبه ی دار می فرستید .
در آخرین نسخه های ویندوز نظیر اکس پی ، ویستا و سون برنامه ای به طور پیش فرض برای مدیریت درگاه یو اس بی در نظر گرفته شده است اما همانند سایر قسمت های این سیستم عامل ، آنگونه که می بایست باشد ، نبوده و تمامی نیازهای کاربران را برطرف نمی سازد . امروز قصد معرفی یک نرم افزار بسیار کاربردی در زمینه مدیریت درایو های اکسترنال داریم که در صورت استفاده از آن می توانید امنیت را برای حافظه های پرتابل خود تضمین کنید . نام این برنامه Zentimo xStorage Manager بوده و به شما کمک می کند تا به طور کاملا حرفه ای اقدام به مدیریت حافظه های پرتابل متصل شده به سیستم نظیر فلش مموری ، کارت ریدر ها ، هارددیسک های اکسترنال و سایر گدجت های مشابه را در دست بگیرید . این نرم افزار علاوه بر ظاهر زیبای خود که شما را به استفاده از آن ترغیب می کند ،‌ قابلیت های دیگری نیز دارد که یکی از مهم ترین آنها سرعت بسیار بالا در آماده سازی ایمن برای قطع کردن حافظه است و شما تنها با دو کلیک ماوس می توانید این فرایند را با موفقیت به اتمام برسانید .
نمایش آیکون های زیبا و مرتبط با هر پورت اتصال یافته ، تغییر نام یک دستگاه ، مخفی نمودن یک وسیله از لیست ، اسکن نمودن برای فهمیدن تغییرات سخت افزاری انجام شده ، توقف تمامی دستگاهها در یک لحظه و همچنین نمایش حجم قابل استفاده و پر شده توسط هر درایو ، از قابلیت های کلیدی این نرم افزار محسوب می شوند . یک ویژگی منحصر به فرد نیز در این نرم افزار گنجانده شده و آن چیزی نیست جز پشتیبانی از زبان شیرین پارسی که با ترجمه نمودن تمامی تنظیمات و بخش ها به این زبان ، می تواند مورد توجه هم میهنان عزیز قرار گیرد .

Zentimo is a powerful external drive manager
It saves time and extends user abilities on active work with flash-drives, portable drives, card readers and other gadgets.

راهنمای نصب
نرم افزار را با اطلاعات موجود در فایل Serial نصب و فعال نمایید.
دانلود - 2.8 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 2.8 مگابایت - (لینک کمکی)
رمز فایل: www.downloadyar.com
قیمت: 35.00 دلار آمريکا
امتیاز: 2.5
سایت سازنده
لینک منبع
ارسال شده توسط: Elham
تاریخ ارسال: 2 آذر 1389
تعداد دانلود: 7960
دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n , دانلود نرم افزار, دانلود zentimo, دانلود xstorage, دانلود manager, دانلود مدیریت درایو های اکسترنال, دانلود درایو های اکسترنال, دانلود فلش مموری
 ( امتيازها: 1)


بازدید کننده گرامی، برای استفاده از تمامی امکانات سایت، باید عضو شوید.

0 نظر

ارسال نظر




تصوير كد امنيتي
ريست کد


Site Meter