دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  اسفند ۱۴۰۲  »    >
شيدسچپج
 ۱۲۳۴
۵۶۷۸۹۱۰۱۱
۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸
۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵
۲۶۲۷۲۸۲۹ 

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6636
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:

دانلود XP Codec Pack v2.5.1 - کدک های پخش فرمت های مختلف صوتی و تصویری در ویندوز ایکس پی

دانلود XP Codec Pack v2.5.1 - کدک های پخش فرمت های مختلف صوتی و تصویری در ویندوز ایکس پی

نرم افزار XP Codec Pack v2.5.1 | رایگان | 7.5 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

همانطور که می دانید برنامه های بسیاری برای پخش ویدیو و موزیک ساخته شده اند و هر یک نیز طرافدارانی دارند . از دلایل به وجود آمدن گونه های متفاوت می توان به قابلیت ها ، محیط کاربری و سادگی استفاده از آنها ، فرمت های پشتیبانی شده و حجم نرم افزار اشاره نمود . به طور مثال تگذ شما دنبال نرم افزاری برای پخش فرمت های DVD باشید نظرتان به سوی Power DVD معطوف گشته و یا اگر قصد گوش دادن به موزیک را داشته باشید Winamp را به خاطر خواهید آورد . با وجود اینکه دلایل مختلفی در انتخاب کاربران تاثیر گذار هستند ، اما مهم ترین آن فرمت هایی است که یک نرم افزار توانایی پخش آن را دارد . حال اگر بدانید که برنامه ای وجود دارد که می تواند تمامی فرمت های مشهوری که روزانه با آنها سرو کار دارید را به سادگی یک کلیک کردن پخش نماید ، قطعا برای تجربه ی آن وسوسه خواهید شد .
XP Codec Pack نام مجوعه ای از کدک های تصویری و صوتی است که به شما کمک می کند تا با استفاده از نرم افزار محبوب Media player Classic هر آنچه را که می خواهید بدون نیاز به نصب برنامه های گوناگون ، مشاهده نمایید . حجم بسیار پایین این برنامه به نسبت فرمت هایی که توانایی پخش آنها را دارد ، یک مزیت محسوب می شود . پس اگر به دلیل نصب نرم افزار های مختلف حجم زیادی از هادرددیسک خود را از دست داده اید و یا برای اجرای آنها به حافظه Ram زیادی احتیاج دارید که در دسترس نیست ، کافیست تا مجموعه ی XP Codec Pack را برای یک بار هم که شده ، تجربه نمایید و طعم شیریم سادگی در عین قدرت را بچشید .

XP Codec Pack is one of the most complete codec packs which helps you to play all major audio and video formats.
And... to enjoy your multimedia experience, instead of 3 or 4 different players you get one, simple integrated player that plays almost all audio and video files: Media Player Classic.

دانلود - 7.5 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 7.5 مگابایت - (لینک کمکی)
رمز فایل: www.downloadyar.com
قیمت: رایگان
امتیاز: 3
تصاویر محیط نرم افزار
سایت سازنده
لینک منبع
ارسال شده توسط: Elham
تاریخ ارسال: 20 مهر 1389
تعداد دانلود: 6406
دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n , دانلود نرم افزار, دانلود media player, دانلود player, دانلود play, دانلود dvd, دانلود player, دانلود dvd player, دانلود video player, دانلود پخش کننده رسانه, دانلود اجرا کننده رسانه, دانلود رسانه, دانلود پخش کننده, دانلود اجراکننده, دانلود پخش, دانلود اجرا, دانلود مدیا پلیر, دانلود پلیر, دانلود پلی, دانلود دی وی دی پلیر, دانلود آئودیو پلیر, دانلود پخش کننده صوتی, دانلود پخش کننده تصویری, دانلود ویدئو پلیر, دانلود پخش, دانلود تصویری, دانلود پخش فایل های چندرسانه ای, دانلود پخش دی وی دی
 ( امتيازها: 3)


بازدید کننده گرامی، برای استفاده از تمامی امکانات سایت، باید عضو شوید.

0 نظر

ارسال نظر




تصوير كد امنيتي
ريست کد


Site Meter