دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  ارديبهشت ۱۴۰۳  »    >
شيدسچپج
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱ 

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6642
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:

دانلود KMPlayer v3.0.0.1438 - نرم افزار پخش انواع فایل های تصویری

دانلود KMPlayer v3.0.0.1438 - نرم افزار پخش انواع فایل های تصویری

نرم افزار KMPlayer v3.0.0.1438 | رایگان | 14 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید . نرم افزاری که در عین کارآیی بالا ، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند . اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.
نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است . نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید . این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمیاند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

KMPLAYER is a Korean movie and audio player that supports a wide range of codecs and file formats, It has full VCD/DVD playback functionality.
KMPlayer is a program that allows you to play audio and video files.

دانلود - 14 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 14 مگابایت - (لینک کمکی)
رمز فایل: www.downloadyar.com
قیمت: رایگان
امتیاز: 2.5
سایت سازنده
لینک منبع
ارسال شده توسط: Elham
تاریخ ارسال: 10 آبان 1389
تعداد دانلود: 8399
دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n , دانلود نرم افزار, دانلود media player, دانلود player, دانلود play, دانلود dvd, دانلود player, دانلود dvd player, دانلود video player, دانلود پخش کننده رسانه, دانلود اجرا کننده رسانه, دانلود رسانه, دانلود پخش کننده, دانلود اجراکننده, دانلود پخش, دانلود اجرا, دانلود مدیا پلیر, دانلود پلیر, دانلود پلی, دانلود دی وی دی پلیر, دانلود آئودیو پلیر, دانلود پخش کننده صوتی, دانلود پخش کننده تصویری, دانلود ویدئو پلیر, دانلود پخش, دانلود تصویری, دانلود پخش فایل های چندرسانه ای, دانلود پخش دی وی دی
 ( امتيازها: 8)


بازدید کننده گرامی، برای استفاده از تمامی امکانات سایت، باید عضو شوید.

0 نظر

ارسال نظر




تصوير كد امنيتي
ريست کد


Site Meter