دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  ارديبهشت ۱۴۰۳  »    >
شيدسچپج
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱ 

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6642
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:

دانلود Power DVD Rip Studio v1.1.7.299 - نرم افزار ریپر قدرتمند دی وی دی ها

دانلود Power DVD Rip Studio v1.1.7.299 - نرم افزار ریپر قدرتمند دی وی دی ها

نرم افزار Power DVD Rip Studio v1.1.7.299 | شماره سریال | 2 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

دیسک های دی وی دی به دلیل دارا بودن ویژگی هایی منحصر به فرد نظیر ارزان بودن قیمت ، دامنه ی استفاده گسترده و حجم ذخیره ی اطلاعات نسبتا بالا مورد توجه افراد مختلف به خصوص شرکت های تولید فیلم قرار گرفته است از این رو فیلم های با کیفیت بالای خود را نه بر روی CD بلکه روی DVD ها رایت کرده و به بازار عرضه می کنند . اگر تا به حال یک فیلم یکسان را که بر روی دو نوع دیسک سی دی و دی وی دی کپی شده ، مشاهده کرده باشید ، حتما تفاوت های موجود بین آنها را احساس نموده اید . حال اگر فیلمی نظر شما را به خود جلب کرد و شما نیز دیسک اصلی آن را از کلوپ اجاره کرده و یا از دوستتان قرض گرفته باشید ، قطعا از دل کندن از این امانتی ناراحت خواهید شد . دیسک های دی وی دی علاوه بر ذخیره سازی حجم زیادی از اطلاعات ، قابلیت دیگری نیز دارند و آن هم امکان قفل گذاری بر روی فیلم ها می باشد و از این رو شما نمی توانید به سادگی فایلهای رایت شده را به صورت عادی بر روی هارددیسک خود کپی کنید . اما آیا هیچ راه چاره ای وجود ندارد ؟ جواب این سوال تا قبل از ساخت نرم افزار های ریپر چیزی جز بلی نبود اما چند وقتی است که با روی کار آمدن این برنامه های کاربردی به طور کلی دگرگون شده و امکان تهیه بک آپ و ریپ نمودن را به سادگی در اختیار هر فردی قرار می دهد .
Power DVD Rip Studio نام یکی از نرم افزار طراحی شده در این دسته می باشد که به تازگی پا در این عرصه گذاشته است ، اما تازه کار بودنش نه تنها دلیلی بر وجود نکات ضعف در آن نبوده بلکه به خاطر ویژگی های خاص خود لرزه را بر اندام گونه های مشابه نیز انداخته است . پس از این پس اگر فیلمی دل شما را برد ، شما نیز می توانید خود آن را ببرید ! این نرم افزار با دارا بودن موتور ریپ قدرتمندش به شما کمک می کند تا با صرف کم ترین زمان ممکن فرایند تهیه بک آپ و تبدیل فرمت را به بهترین روش ممکن انجام دهید . یکی از نکاتی که طراحان این نرم افزار به طور ویژه ای روی آن تمرکز داشته اند ، قابل استفاده بودن تمامی امکانات و ابزارهای مختلف گنجانده شده در برنامه برای تمامی کاربران اعم از آماتور و حرفه ای بوده است . استفاده از محیط گرافیکی زیبا که دارای رابط کاربری بسیاری قوی نیز می باشد به شما کمک می کند تا با چند کلیک ، DVD هایتان را برای شروع پروسه آماده نمایید .

The Power DVD Rip Studi application was designed to be a powerful DVD copying and ripping software which can rips DVD to AVI, DVD to MPEG, DVD to WMV, DVD to WAV, and DVD to SVCD formats. You can easily backup DVD movies to your iPod, PSP, iPhone, Zune and your mobile phone.
Power DVD Rip Studio supports you the batch conversion, select the files you want to rip, Power DVD Rip Studio will automatically rip them one by one. Just use Power DVD Rip Studio to rip your favorite DVDs to desired formats and enjoy them anywhere!

راهنمای نصب
نرم افزار را با اطلاعات موجود در فایل Serial نصب و فعال نمایید.
دانلود - 2 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 2 مگابایت - (لینک کمکی)
رمز فایل: www.downloadyar.com
قیمت: 29.95 دلار آمريکا
امتیاز: 2.5
سایت سازنده
لینک منبع
ارسال شده توسط: Elham
تاریخ ارسال: 28 آبان 1389
تعداد دانلود: 8856
دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n , دانلود نرم افزار, دانلود dvd to psp, دانلود dvd ripper, دانلود rip dvd, دانلود ripper, دانلود rip, دانلود تبدیل فایل, دانلود دی وی دی, دانلود پی اس پی, دانلود دی وی دی به پی اس پی, دانلود مبدل, دانلود مبدل دی وی دی, دانلود رایپ, دانلود رایپر, دانلود دی وی دی رایپر, دانلود رایپ دی وی دی
 ( امتيازها: 1)


بازدید کننده گرامی، برای استفاده از تمامی امکانات سایت، باید عضو شوید.

0 نظر

ارسال نظر




تصوير كد امنيتي
ريست کد


Site Meter