دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  ارديبهشت ۱۴۰۳  »    >
شيدسچپج
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱ 

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6642
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:

دانلود Daniusoft Video Studio Express v1.0.0.6 - نرم افزار ویرایش حرفه ای ویدئو ها

دانلود Daniusoft Video Studio Express v1.0.0.6 - نرم افزار ویرایش حرفه ای ویدئو ها

نرم افزار Daniusoft Video Studio Express v1.0.0.6 | شماره سریال | 17.2 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

ویرایش فایلهای ویدیویی در گذشته امری بسیار دشوار تلقی می شد و تصور بر این بود که انجام آن کار هرکسی نیست و البته با توجه با نرم افزارهایی که در این زمینه وجود داشت ، طبیعی بود . اما با گذشت زمان که بر تعداد برنامه های اینچنینی افزوده شد شرکت های نرم افزاری سعی کردند تا با ساخت محیط کاربری بهتر ، طرفداران بیشتری پیدا کنند . از این رو کاری که در گذشته برای انجام آن نه تنها به گذراندن کلاس های آموزشی بلکه به زمانی نسبتا طولانی برای انجام پروسه های مختلف ویرایش نیاز بود هم اکنون به سادگی هر چه تمام تر و با کم ترین نیاز به دانش نرم افزار قابل انجام است . برنامه های گوناگونی در این رشته تولید و معرفی شده اند که Daniusoft Video Studio Express که جزء تازه متولد شدگان آنها به شمار می آید . این نرم افزار که مدت زیادی از انتشار رسمی آن نمی گذرد به دلیل ویژگی های خاص خود توانسته است نظر کاربران نسبتا زیادی را از سرتاسر جهان جلب نموده و فکر استفاده از گزینه های دیگر را از ذهن آنها پاک کند . دیگر برای انجام ویرایش های پیش پا افتاده ویدیویی نیازی به پرداخت هزینه های سنگین به عکاسی ها و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند نخواهید داشت چرا که این نرم افزار به شما کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای مختلفی که در اختیارتان قرار داده است به ویدیوی خود افکت های بسیار زیبا و البته گوناگون را اضافه نموده ، موزیک های دلخواه را در پشت زمینه ی آن قرار دهید و یا با استفاده از استایل هایی که در نظر گرفته شده بر زیبایی اش بیافزایید .
ویدیوهای ادیت شده پس از پایان کار به گونه ای به نظر می رسند که گویی فردی حرفه ای آنها را ویرایش کرده است . حال آنکه افراد تازه کار با کم ترین علم کامپیوتری پشت این برنامه قرار دارند و هیچ خبری از انجام کارهای عجیب و غریب نیست.

Daniusoft Video Studio Express makes editing simple and fun, offering a streamlined interface, ensuring an intuitive interface for your creative process. With this video editor, users can turn individual video clips into polished personal movie in an instant, with stylish video transitions, background music, effects, and more.
The video editing software allows even beginners to produce professional-looking personal movies. Video Studio Express provides you with a complete set of tools to edit videos and share your final production on your iPad, iPhone 4, iPod, PSP, Blackberry, HTC, Zune and other portable device.

راهنمای نصب
نرم افزار را با اطلاعات موجود در فایل Serial نصب و فعال نمایید.
دانلود - 17.2 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 17.2 مگابایت - (لینک کمکی)
رمز فایل: www.downloadyar.com
قیمت: 35.00 دلار آمريکا
امتیاز: 2
سایت سازنده
لینک منبع
ارسال شده توسط: Elham
تاریخ ارسال: 4 آذر 1389
تعداد دانلود: 7733
دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n , دانلود نرم افزار, دانلود video recorder, دانلود screen recorder, دانلود edit video, دانلود editor, دانلود edit, دانلود recorder, دانلود video editor, دانلود ویرایشگر تصویر, دانلود ویرتایشگر ویدئو, دانلود ضبط کننده ویدئو, دانلود ادیت, دانلود ویرایش, دانلود ویرایشگر, دانلود ادیتور
 ( امتيازها: 0)


بازدید کننده گرامی، برای استفاده از تمامی امکانات سایت، باید عضو شوید.

0 نظر

ارسال نظر




تصوير كد امنيتي
ريست کد


Site Meter