دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  ارديبهشت ۱۴۰۳  »    >
شيدسچپج
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱ 

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6642
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:

دانلود SQLite Expert Professional v3.1.21 - نرم افزار مدیریت همه جانبه بر پایگاه های داده و فایلهای دیتابیس

دانلود SQLite Expert Professional v3.1.21 - نرم افزار مدیریت همه جانبه بر پایگاه های داده و فایلهای دیتابیس

نرم افزار SQLite Expert Professional v3.1.21 | کرک | 22.4 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

پایگاه های داده ( DataBase )به ابزار و برنامه هایی گفته می شود که در آنها از اطلاعات و داده ها نگهداری می شود. به عنوان مثال تمامی وب سایت های اینترنتی که به صورت Dynamic برنامه نویسی شده اند و اطلاعات در آن ها همیشه در حال تغییر می باشد دارای پایگاه های داده می باشند. به عنوان مثالل یک وب سایت به شکلی طراحی شده است که کاربران آن می توانند اطلاعات مورد نظر خود را در آن وارد کرده وآنها را درون سایت ثبت نمایند. در اینجا نوع اطلاعات را مد نظر قرار نمی دهیم زیرا ممکن است این اطلاعات هر چیزی باشند ، شماره تلفن ، نام کاربری و رمز عبور و ... . برای نگهداری این گونه اطلاعات از پایگاه های داده استفاده می شود. پایگاه های داده ی مختلفی برای برنامه نویسان موجود است که با زبان های مختلف برنامه نویسی تحت وب سازگاری دارند. پایگاه هایی همچون Microsoft SQL Server , MySQL , PostgreSQL , Oracle و ... در اختیار برنامه نویسان قرار دارد تا به کمک آن ها اقدام به ساخت سایت ها نمایند. استفاده از این پایگاه های داده روش های گوناگونی دارد که یکی از این روش ها دسترسی به آن ها از راه دور می باشد که به این دسترسی در اصطلاح Remote Access می گویند. برای ایجاد این نوع دسترسی می توان از نرم افزارهای مختلفی که برای هر یک از این نوع database ها طراحی شده اند استفاده نمود.
SQLite Expert Professional نام نرم افزاری می باشد که همان طور که اشاره شد برای مدیریت بر پایگاه داده ای SQLite طراحی شده است. SQLite یک پایگاه داده کوچک (حجمی در حدود 500 KB) که به زبان C در قالب یک کتابخانه (Library) نوشته شده است و از پایگاه داده‌های RDBMS به حساب می‌آید. این پایگاه داده بدون لیسانس (Public Domain) ، آزاد و open source منتشر می‌شود. مزیت این پایگاه داده‌ای تک فایلی با حجم کم و عدم وابستگی به سیستم‌عامل می باشد. دارای محیط مدیریتی خوب که تمامی امکانات آن را پوشش می‌دهند. تنها مشکل این پایگاه داده عدم پشتیبانی از تمامی امکانات استاندارد SQL می‌باشد که ضعفی بزرگ برای آن محسوب می‌شود. به وسیله این نرم افزار شما می توانید اقدامات مدیریتی لازم و ویرایش قسمت های مختلف پایگاه داده ای خود را به راحتی انجام دهید. این نرم افزار محصولی از شرکت Bogdan Ureche می باشد.

SQLite Expert is a powerful visual tool that enables you to easily administer your SQLite3 databases.
SQLite Expert integrates database management and maintenance into a single, seamless environment, with a clear and intuitive graphical user interface.

راهنمای نصب
پس از نصب نرم افزار محتویات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.
پس از نصب نرم افزار محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی و اجرا نمایید.
دانلود - 22.4 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 22.4 مگابایت - (لینک کمکی)
رمز فایل: www.downloadyar.com
قیمت: 50.00 دلار آمريکا
سایت سازنده
لینک منبع
ارسال شده توسط: Elham
تاریخ ارسال: 10 آذر 1389
تعداد دانلود: 8665
دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n , دانلود نرم افزار, دانلود sql script, دانلود database management, دانلود edit table, دانلود sql, دانلود script, دانلود viewer, دانلود اس کیو ال, دانلود اس کیو ال سرور, دانلود اس کیو ال اسکریپت, دانلود مدیریت پایگاه داده, دانلود ویرایش جدول, دانلود اسکریپت, دانلود مشاهده, دانلود تیبل منیجمنت
 ( امتيازها: 0)


بازدید کننده گرامی، برای استفاده از تمامی امکانات سایت، باید عضو شوید.

0 نظر

ارسال نظر




تصوير كد امنيتي
ريست کد


Site Meter