دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  ارديبهشت ۱۴۰۳  »    >
شيدسچپج
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱ 

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6642
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:

دانلود Blumentals Easy Button and Menu Maker Pro v2.1 - نرم افزار طراحی منوهای تحت وب

دانلود Blumentals Easy Button and Menu Maker Pro v2.1 - نرم افزار طراحی منوهای تحت وب

نرم افزار Blumentals Easy Button and Menu Maker Pro v2.1 | کرک | 8.6 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

منوهای تحت وب را می توان با چند راه مختلف طراحی و در وب سایت ها با هر نوع تکنولوژی به کار برد. با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی منوهای ساده خلق کرد ، برنامه نویسی نمود و منوهای کشویی و یا ساده طراحی نمود و یا این که از نرم افزارهای مخصوص این کار استفاده نمود. نرم افزارهایی که اصولا کارشان طراحی منوهای حرفه ای برای وب سایت ها می باشد. این دسته نرم افزارها قادرند تا منوهای جذاب و حرفه ای خلق کنند بدون این که حتی کوچکترین خطی کدنویسی شود ، این ابزارها به صورت خودکار کدهای لازم برای بهره برداری و استفاده در وب سایت ها را تولید می کنند. از نرم افزارهایی که در این زمینه بسیار قدرتمند عمل می کند می توان به Blumentals Easy Button & Menu Maker Pro اشاره نمود. نرم افزاری فوق العاده کامل و حرفه ای که با بهره گیری از محیط کاربری جذاب می تواند در استفاده آسان و سرعت عمل کاربر هم کمک زیادی نماید.
این نرم افزار قدرتمند قادر است تا منوها کاملا داینامیک و پویا خلق کند بدون این که کدنویسی خاصی انجام شود. بیش از 100 طرح آماده که هرکدام می توانند یک ایده جدید به کاربر ارائه دهند در نرم افزار گنجانده شده است. Blumentals Easy Button & Menu Maker Pro از قابلیت WYSIWYG که تمامی کارها را در محیط طراحی انجام می دهد بهره می برد ، از زبان های مختلف و زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند و به طور کلی شاید بتوان به اطمینان گفت یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه همین نرم افزار است.

قابلیت های کلیدی Blumentals Easy Button and Menu Maker Pro v2.1.0.12:
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار در طراحی منوهای حرفه ای تحت وب
- ساخت منوهای کاملا داینامیک و پویا
- پشتیبانی از قابلیت WYSIWYG که هرچه طراحی می شود هم دیده خواهد شد.
- امکان بهره گیری از فونت دلخواه کاربر
- امکان استفاده از عکس و یا آیکن های شخصی
- بهره برداری از طرح آماده شده و قرار دادن آن در وب سایت
- پشتیبانی از تمامی مرورگرها و سازگاری کامل با آن ها
- تبدیل منوها به کدهای قابل استفاده در وب
- پشتیبانی از سه فرمت تصویری رایج یعنی GIF , PNG و JPG
- بیش از 100 قالب و طرح آماده
- امکان ساخت منوی جست وجو در وب سایت
- پشتیبانی CSS و HTML
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

With Easy Button & Menu Maker you can easily create sophisticated buttons and professional dynamic menus for your website while investing just a few minutes of your time. More than 100 elegant design templates are included, reflecting various design styles such as so called Glass and Vista style.
Unlike most other menu tools, Easy Button & Menu Maker provides direct WYSIWYG visual menu editor, so it is much easier and pleasant to work with. Menus created with Easy Button & Menu Maker are quick, compact and compatible with all modern web browsers.

راهنمای نصب
پس از نصب نرم افزار فایل موجود در پوشه Cracked exe را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. دقت داشته باشید پس از اجرای نرم افزار برای اولین بار پیغام فعالسازی ظاهر می شود که شما بدون توجه به این صفحه هریک از گزینه ها را که انتخاب کنید وارد نرم افزار شده و می توانید به صورت کامل از نرم افزار استفاده کنید.
دانلود - 8.6 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 8.6 مگابایت - (لینک کمکی)
رمز فایل: www.downloadyar.com
قیمت: 19.85 دلار آمريکا
امتیاز: 3
سایت سازنده
لینک منبع
ارسال شده توسط: Elham
تاریخ ارسال: 28 آذر 1389
تعداد دانلود: 17923
دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n , دانلود نرم افزار, دانلود website, دانلود editor, دانلود menu editor, دانلود button maker, دانلود menu creator, دانلود web menu, دانلود button, دانلود menu, دانلود builder, دانلود easy button, دانلود menu maker, دانلود سایت اینترنت, دانلود ویرایشگر, دانلود ویرایشگر فهرست, دانلود سازنده دکمه, دانلود سازنده فهرست, دانلود فهرست وب, دانلود دکمه, دانلود فهرست, دانلود سازنده, دانلود وب سایت, دانلود ادیتور, دانلود منو ادیتور, دانلود وب منو, دانلود باتون, دانلود منو, دانلود ایزی باتن, دانلود منو میکر, دانلود دکمه, دانلود ذخیره, دانلود دکمه آماده, دانلود یونیکد
 ( امتيازها: 3)


بازدید کننده گرامی، برای استفاده از تمامی امکانات سایت، باید عضو شوید.

0 نظر

ارسال نظر




تصوير كد امنيتي
ريست کد


Site Meter