دسته بندی ها

نظر سنجی

نظرشما در مورد سيستم؟
عالي
خوب
متوسط
بد

تقویم

<    «  ارديبهشت ۱۴۰۳  »    >
شيدسچپج
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱ 

آمار

آمار مطالب يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 982
کل نظرات: 6642
آمار کاربران يک ساعت پيش: 0
امروز: 0
اين ماه: 0
کل: 168401
بن شدگان: 0
جديدترين عضو: IlaValley4125
افراد آنلاين عضو: 0
ميهمان: 0
مجموع: 0

کاربران آنلاين:

دانلود WinAbility AB Commander v7.7.0.1320 - نرم افزار مدیریت فایل

دانلود WinAbility AB Commander v7.7.0.1320 - نرم افزار مدیریت فایل

نرم افزار WinAbility AB Commander v7.7.0.1320 | کرک | 3.3 مگابایت | لینک مستقیم و رپیدشیر

کاربران کامپیوتر با اصطلاح My Computer به خوبی آشنا هستند. قسمتی از ویندوز که به کمک آن کاربران به فایل ها و قسمت های مختلف هارد دیسک و دیگر حافظه های جانبی دسترسی دارند. این ابزار که در واقع Explorer ویندوز می باشد به منظور کنترل و مدیریت بر فایل ها و اطلاعات حافظه های جانبی می باشد ، اما برای اجرای تمامی امور مدیریتی مربوطه دارای قدرت کافی نمی باشد. به همین علت ابزارها و نرم افزارهای مختلفی برای تکمیل و یا جایگزینی این قسمت از ویندوز ساخت و به بازار نرم افزاری عرضه شده است. این نرم افزارها با جمع آوری تمام امکانات و ابزارهای مدیریتی فایل و نیز اضافه کردن ویژگی های مخصوص و منحصر به فرد به این برنامه ها سعی در این دارند تا بهترین امکانات را برای کاربران در اختیار قرار دهند.
AB Commander نام نرم افزاری می باشد که در واقع یک Explorer جدید با امکانات بالا برای ویندوز به شمار می آید. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن ابزار مدیریتی برای فایل ها همچون Copy , delete ، ... و امکان ایجاد تغییرات در جزییات فایل ، امکان مشاهده چندین قسمت از هارد به صورت همزمان در tab های مختلف و قابلیت نمایش همه قسمت ها در یک پنجره به صورت عکس و دیگر ویژگی ها به کاربر کمک می کند تا از محیط ساده explorer ویندوز خود رهایی یابد و به سمت این نرم افزار گرایش پیدا کند. این نرم افزار محصولی از شرکت WinAbility Software می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinAbility AB Commander v7.7.0.1320:
- جستجو فایل ها و اعمال مدیریت و کنترل آن ها توسط ابزارهای این نرم افزار
- نمایش سند های متنی با فرمت های مختلف در درون برنامه
- توانایی ویرایش سند های متن به کمک ویرایشگر این نرم افزار
- قابلیت دسته بندی فایل ها و جدا سازی آن ها از یکدیگر
- پشتیبانی از تمامی حافظه های جانبی
- و ...

AB Commander is a powerful yet easy to use utility that lets you manage your files and folders using the convenient dual-panel user interface (pioneered in Norton Commander), while maintaining close integration with the standard Windows shell.
AB Commander offers a rich set of tools for navigating your computer and managing files. You can save time by using the quick access tools such as drive bar, history and favorites lists, customizable toolbars and keyboard shortcuts. You will also appreciate the power tools such as the built-in command line, commands to filter, compare, and synchronize the contents of folders, support for the regular, virtual, and compressed folders through the same unified interface, and more.

راهنمای نصب
پس از نصب نرم افزار محتویات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا نمایید.
دانلود - 3.3 مگابایت - (لینک مستقیم)
دانلود - 3.3 مگابایت - (لینک کمکی)
رمز فایل: www.downloadyar.com
قیمت: 29.95 دلار آمريکا
امتیاز: 3
سایت سازنده
لینک منبع
ارسال شده توسط: Elham
تاریخ ارسال: 14 آذر 1389
تعداد دانلود: 7658
دانلود, دانلود رایگان, دانلود لینک مستقیم, دانلود رایگان مستقیم, داونلود, دانلد, nhkg,n , دانلود نرم افزار, دانلود manage files, دانلود file manager, دانلود dual panel, دانلود manage, دانلود manager, دانلود rename, دانلود رینیم, دانلود تغییرنام, دانلود مدیریت, دانلود منیجر, دانلود منیج, دانلود مدیریت فایل, دانلود فایل منیجر, دانلود منیج فایل, دانلود فایل های مدیریتی
 ( امتيازها: 0)


بازدید کننده گرامی، برای استفاده از تمامی امکانات سایت، باید عضو شوید.

0 نظر

ارسال نظر




تصوير كد امنيتي
ريست کد


Site Meter